MBmate

Just another WordPress.com weblog

HASTEN GARA! Urtarrila 27, 2008

Filed under: Uncategorized — EDURNE @ 8:11 pm

Kaixo, ikasle maiteok!

Aste hauetan, askotan aritu gara asmakizunak eta logika ariketak egiten. Esan genuen bezala saiatuko gara guztion artean gure burua entrenatzen.

Hemendik elkarri horrelako ariketak eta asmakizunak jarriko dizkiogu.

Hasteko aste honetakoa jarriko dizuet, ea nork asmatzen duen lehenengo.

Hau erreza da, ados?

Ume batek kilometro bat egiteko ordu bat behar badu. Zenbat denbora beharko dute bi umek 2 kilometro egiteko?

Zuen erantzunen zai egongo naiz.

ANIMO!

 

37 Responses to “HASTEN GARA!”

  1. oiertxi Says:

    lander kaixo oier naiz eta kaixo edurne eta jon l zemodun zaude

  2. lander Says:

    ordu 1 bakoitza guztira bi ordu bien artean

  3. amaia Says:

    2 odu bakoitz oruan totaleann 4 este det dela

  4. alazne Says:

    kaixo edurne lortu det idaztea

    uste dut 2ordu direla

    AiOoOoOoOoOoOo

  5. edurne Says:

    bihar arte
    eta nd lo egin

  6. edurne Says:

    edo anonimo eeeee

  7. edurne Says:

    apa edurne zuri jarri dizut eta zure calasekoa naiz broma onen nagusi nor naiz bihar azterketa orduan galdetu aio
    ba noa
    muxu
    asko OnDo Lo EFin
    wpa
    anonima

  8. leire eta nerea Says:

    guztiontzat asmakizun bat :carlosen letrarik gabe izen bat pertsonarena eta dakizutenak ez esan mese gontzak eka……etb

  9. leire eta nerea Says:

    jiji ze ona eeeeeeeeee

  10. leire eta nerea Says:

    edurene gelan emangenuen baino jarri zerbait zailago guztiak asmatzen ditugu eta carlosena zerrrrrr!!!!

  11. kosme Says:

    eeeeeeeeeeeeeoooooooooooooooo

  12. kosme Says:

    kaixo edurne jarri beste bat mesedez

  13. naiara.g Says:

    KAIXO GUZTIOI NORBAIT DAGO ORAIN KONEKTAUTA???? PISTA BATZUK EMATEKO BAINA TXOTXENAREKIN EEEEEEEEEEE

  14. nere Says:

    kAiXo eDuRnE!!!
    Nere naiz lehennengoa nahiko errexa!

    azkena ze zaila eeee…

    saiatu naiz baino ezer ez!!!

    2 ordu behar dituzte!!!

    nere!

    agur eta muxu asko!

  15. leire Says:

    jo ze erraza bi beste bat klasean esan dugula eee

  16. amets Says:

    kaixo denoi:

    Nik uste dut erantzuna 2 ordu dela

  17. amets Says:

    kaixo denoi:

    Nik uste dut erantzuna 2 ordu dela.

  18. juan Says:

    jarri beste bat oso erraza da eta

  19. ekaitz,nerea,naiara.g,asier Says:

    2 ordu jajaja gelan esan diguzu (tranpa txiki bat izan da)

  20. gontzal Says:

    aze erreza gela esan duzunez

  21. EDURNE Says:

    Bai, Xabi.

    Bi ordu dira baina 2 kilometro egiteko!

    Oso ondo, segi horrela!

  22. xabi Says:

    Kaixo berriro:

    nere ustez 2 ordu pasa egin behar dira,2umeek 4KM egiteko.

  23. xabi Says:

    Kaixo berriro:

    nere ustez 2 ordu pasa egin behar dira,2umeek 2KM egiteko.

  24. earruti1 Says:

    Manu eta Aritz:

    Bi buruk gehiago pentsatu behar dute. Ez dira lau ordu. Saiatu berriro!

  25. earruti1 Says:

    Maria:

    Ez duzu gaurkoan asmatu. Lasai hurrengoan hobeto!

  26. earruti1 Says:

    Aitor eta Igorrek ere ederki astindu dute burua eta baita ere asmatu duzue. Hurrengo batean zailagoa jarriko dut

    ZORIONAK

  27. earruti1 Says:

    Ba….. neskak argi ibili zeate eta…..asmatu duzue!!!!

    Zorionak!!!!

  28. manuaritz Says:

    4ordu

  29. maria Says:

    4 horida uste dudana

  30. aitor eta igor Says:

    uste dugu dela 2 ordu.ondo pasa

  31. itziar eta amaia Says:

    2 ordu behar dute. Hori da uste duguna!!!!


Utzi erantzun bat

