MBmate

Just another WordPress.com weblog

URTARRILAK 30 – BESTE BAT !!! Urtarrila 30, 2008

Filed under: Uncategorized — EDURNE @ 9:21 pm


Kaixo berriro!!!!

Oso gustora ikusten zaituztet eta beste erronka bat botako dizuet.

Ea norbaitek azaltzen duen nola gerta daiteke hurrengoa:

Gaur goizean azukre-koxkorra bere paperatik atera eta gero….zast! Kafez beteta nuen katiluan erori zait. Hartu dut berehal, baina……. ba al dakizue? Ez da busti! Lehor-lehorra zegoen.

Nola liteke hau?

Animo taldetxo! Eman buruari!!!

 

30 Responses to “URTARRILAK 30 – BESTE BAT !!!”

  1. xabi Says:

    kaferik ez zegoen

  2. ania Says:

    Edurne erantzun mesedez!!!!!!!!!

  3. ania Says:

    kafea autxa zelako

  4. aiolnai/naiara eta ainhoa Says:

    AIZU EDURNE ZE ERREXA PIXKA BAT PENTSATZEN ATERATZEN DA!! JEJEJE… KAFERIK EZ ZEGOEN!

  5. Maialen eta Cristina Says:

    PapERanrEN barrUAN BestE PlaStiko BAT ZegoelAko

  6. naiara.g Says:

    kaixo edurne nik uste det azukre koxkor hori ez dela busti azukreak kafea xurgatu duelako mesedez esan asmatu dudala!!

  7. amets Says:

    AMETS NAIZ USTE DUT ERANTZUNA KAFEA EGIN GABE DAGOELA

  8. amets Says:

    kafea egin gaba dago

    esan duena: amets molinero miranda

  9. EDURNE Says:

    Leire, ez dut hartu azukrea. Erori da baina katiluan kafe-aleak zeuden!!! Goian azaldu dut.

    Animo, beste bat daukazula!!!!

  10. leire Says:

    EDURNETXXXOOOOOOOOOOOOOOO

  11. leire Says:

    edurneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. leire Says:

    mese esan zerbaittt

  13. leire Says:

    BaiNO artu duzu ezzzzzzzzzzzzzzjijiji asmatu duttttttt

  14. leire Says:

    Baina ZergAtIK zegoen JendeA PuNTUA BidALtEn ZiZUla??????
    …………………………………………HoRrElA

  15. leire Says:

    Edurne baino kafez betea zegoen zeren alez betea bazegoen ez???????????????????????

  16. amaia k Says:

    kaixo Edurne:
    nire aita badaki baina ez esateko esan diot.Nire ustez ez da erori hartu duzulako!!!!!

  17. EDURNE Says:

    Beno, beno.

    Amets, pazientzia gutxi daukazu, neska!!!!

    Ba….bai asmatu duzu. Ez da busti kafea egin gabe zegoelako. Katilua kafe-alez beteta zegoen!!!!! Ta noski, alek ez dute bustitzen. Je, je, je.

    Dena den ez zegoen gaizki pentsatuta azkar-azkar hartzearena. Probatu ea ez den bustitzen. Nik uste dut….ez duzuela lortuko.

    Beste bat pentsatzen hasi beharko dut!!!!

    Aio!!

  18. amets Says:

    eeeeeeeeeeoooooooooooooooooooooo
    or zaudete

    agur espero dut nik asmatzea

  19. amets Says:

    esan esan esan esan esan esan esan

  20. amets Says:

    benga naidet jakin ea asmatu dudan bengaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    mesedez esan mesedezesan mesedez esan

    or zaude erantzun mesedez mesedez mesedez mesedez

  21. amets Says:

    eeeeeeeeeeeeeeeeeeooooooooooooooooooo

    or zaude edurne?????????????

    asmatu dut????????????””’

  22. amets Says:

    kaixo denoi:

    nik amets naiz eta uste dut erantzuna kafea lehorra dago eta orduan ez da papera busti

  23. xabi Says:

    KAIXO EDURNE:

    Ni xabi naiz eta nere ustez Ekaitz esan duena da.

  24. ainhoa Says:

    edo bestela berehala hartu duzu eta ez da busti

  25. ainhoa Says:

    nire ustez seguru ezetz baina ez da erori katilura zuk hartu duzulako erori baino lehenago
    seguru ezetz

  26. ekaitz Says:

    kaixo:

    ez da erori hartu duzulako!!!

  27. onintza Says:

    kaixoO edurnee!!!

    onintza parraga naizz!!!

    jaja..ba…

    katiluan…………………………………………………………jjajaj

    aioOOoO!!!

    Bihar artee!!!

  28. EDURNE Says:

    Beno, Itziar eta Juan, berehala asmatu duzue. Itziar, zuk aurretik bazenekien, ezta????!!! Hurrengoan ere hain azkar ibili, bale?

    Erantzunak ezabatu ditut besteek ere pentsatzeko. Ados????

    Animo!!!!

  29. juan Says:

    kaixo edurne nire ustez …………………….

  30. Itziar Says:

    katiluan …………………………………………………. Hori uste dut.


Utzi erantzun bat

