MBmate

Just another WordPress.com weblog

BESTE BAT!!!! HAU BAI ZAILA!!! Urtarrila 31, 2008

Filed under: Uncategorized — EDURNE @ 9:24 pm

6. mailako batek proposatzen du:

Zein da CARLOS izenak dituen hizkiak ez dituen izena?

(EZ du balio goitizenik edo lagunei deitzeko modu bereziak….. )

ANIMO!!!!

 

22 Responses to “BESTE BAT!!!! HAU BAI ZAILA!!!”

  1. sara Says:

    minie ere izan daitekela uste dut

  2. amaia Says:

    nik uste dut miki izan daitekela

  3. iker Says:

    kaixo edurne iker naiz eta uste dut izena pepe edo pepon dela

  4. ania Says:

    tintin eta pepi

  5. irene Says:

    nik uste dut pepe dela

  6. Maialen eta Cristina Says:

    heidi

  7. irene Says:

    kaixo Edurne nik uste dut TIN-TIN DELA

  8. Itziar Says:

    baino nor da puntanuetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?????????????????????????????????????

  9. EDURNE Says:

    Primeran!!!!

    Zerrenda luzatu duzue eta gainera Nerea eta Leirek pentsatu zuten izena asmatu ere!

    Lortu dituzuen izenak:

    1.- EDITH (AMETS)
    2.- HEIDI (ITZIAR)
    3.- JUDITH (AMAIA K.)
    4.- QUINTIN edo KINTIN (INFOR4MAILA eta PORTANUETA)

    ZORIONAK guztioi!!!!

  10. infor4maila Says:

    Mutik izen bat: Kintin edo Quintin, erdaraz. Izen bitxia baina benetazkoa.

  11. Itziar Says:

    egia da nor daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?

  12. leire Says:

    nor da puntanueta???’
    nire klaseko nor bait

  13. amaia k Says:

    kaixo edurne:
    Beste izen bat dakit JUDITH

  14. puntanueta Says:

    Quintin

  15. EDURNE Says:

    Ondo ari zarete pentsatezen. Bi izen ditugu zerrendarako:
    1. Edith (Ametsek proposatzen du)
    2. Heidi (Itziarren esan digu)

    Nerea eta Leirek proposatu zuten asmakizun hau eta beraiek gaztelerazko izena ea lortzen duzuen erronka botatzen dizuete.

    ANIMO!!!!

  16. leire Says:

    ni eta nerea proposatu dugu eta ez da edit amets baino idea ona eeee jarraitu pentsatzen

  17. Itziar Says:

    nire ustez heidi hizan daiteke

  18. EDURNE Says:

    Juan, sentitzen dut….. r dauka!!!!!

    Saiatu!

  19. juan Says:

    kaixo edurne nire ustez iker izan daiteke

  20. nere Says:

    edurne ze zailaaa!!!

    zein da asierrenaaa?¿?¿?¿

    agur

  21. EDURNE Says:

    Ondo, Amets. Ez zaigu hori bururatu. Txalo handia. Ea beste bat aurkitzen duzun!

  22. amets Says:

    kaixo edurne:

    Nik uste dut Edit izena ez dituela Carlos izena dituen kontsonanteak


Utzi erantzun bat

