MBmate

Just another WordPress.com weblog

OTSAILAK 11, BERRIRO HEMEN!!!! Otsaila 11, 2008

Filed under: Uncategorized — EDURNE @ 2:51 pm

Kaixo, berriro!!!

Dakizuen bezala, egun hauetan kanpoan izan naiz 6. mailakoekin. Sastarrainera joan gara eta primeran pasa dugu.

Ez zait bloga ahaztu eta prestatu dut beste asmakizun bat. Prest???

Iaz, Europako iparraldean gizon batek bere lagunak zeharo harrituta utzi zituen. Egun batean “mirari” harrigarri bat egingo zuela iragarri zuen. Berak zioen gaitasuna zuela ur gainetik ibiltzeko. Esandako egunean jendetza bildu zen herriko ibai ondoan. Denak zai zeuden “miraria” ikusteko. Gizona iritsi zen eta…. esandakoa lortu zuen, ur gainetik ibiliz zeharkatu zuen ibaia.

Ba al dakizu nola lortu zuen miraria?

 

14 Responses to “OTSAILAK 11, BERRIRO HEMEN!!!!”

  1. amaia Says:

    uste det arrokatik pasa zela

  2. AndreW ta Oniintza P Says:

    Ze erraza!!

    Zubi gainetik ezta?¿?¿?¿?

    Edo bestela…….pastela jajaja

    AiOoOoOoOoOoO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. oihana eta naiara.i Says:

    baaaaaaaaaaaaa zegoen ibaila izotza

  4. alain ojeda Says:

    pistinan zegoen eta tranpolinean zegoen

    ja ja ja ja ja

  5. EDURNE Says:

    OSO ONDO!!!

    Bai Eneko, bai Olatzek aurkitu dute “mirariaren” trukoa. Noski ibaia izoztuta zegoenez uren gainetik ibiltzea erreza izan zuen.

    Egin al duzue zuek noizbait halako “miraririk”?

    Jarraitu buruari martxa ematen !!!!

    AIO !!

  6. olatz Says:

    apa uste dut asmatu dudala ura izotuta dago eta ortikan pasatu du

  7. irene Says:

    kaixo Edurne seguro asmatu dudala

    arriak zeuden eta ortik pasa zen eeeeeeeeeee

  8. EDURNE Says:

    KAIXO!!!!
    Ikusten dut ari zaretela pentsatzen….

    Sentitzen dut baina ez zegoen zubirik (a ze nolako miraria, ba!)

    Ez zuen pasa makil batzuetan igota ezta, (sentitzen dut Naiara!)

    Animo eta bilatu beste modurik!!!

    AIO!!!

  9. amaia k Says:

    kaixo:
    nire ustez itziarrek esan duena zubi batetik.

  10. Itziar Says:

    kaixo edurne:

    zubi batetik zijoala uste dut

  11. Eneko Says:

    Kaixo denori,
    Nire ustez, izotz gainean ibiltzen zegoen.

  12. xabi Says:

    nik xabi naiz nere ustez naiarra g esan duena da.

  13. amets Says:

    kaixo denoi:

    Ni Amets naiz eta nire ustez erantzuna zankoekin zegoela eta orduan uratik pasa zen

  14. naiara.g Says:

    ja-ja-ja ze errexa!!! ba… oin azpian makil batzuk zituen asmatu dudala eeeeeee


Utzi erantzun bat

