MBmate

Just another WordPress.com weblog

OTSAILAK 15- Arretaz begiratu! Otsaila 15, 2008

Filed under: Uncategorized — EDURNE @ 3:59 pm

Begi zorrotzak ba al dituzue??

Ea topatzen duzue non dagoen gizona. Ondo begiratu!

 

29 Responses to “OTSAILAK 15- Arretaz begiratu!”

  1. Nagore Says:

    ze erraza azkeneko lerroan edo azken aurreko lerroan dago ez nago oso seguru

  2. Esthertsu Says:

    Ze erraza izan da aurkitzea
    jajajajajajajjaaajjaajajajaj

  3. john Says:

    edurne oso erresa da jarria zaiago.jijijijijijijijijijiagur edurne

  4. olatz Says:

    oso zaila da gizon ori aurkitzea.Neri denbora asko kostatu zait eta gainera es zara imaginatzen non egongo da

  5. Amaia Says:

    Kaixo! asmatu det badakit non dagoen gizona.

    AGUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. xabi eta familia Says:

    Kaixo Edurne:

    xabierren aitona naiz eta aurkitu dut.

  7. MANITZ Says:

    AURKITU DUGU BEHAN DAGO.

  8. aitor eta igor Says:

    KAIXO EDURNE AURKITU DUGU BEHAN DAGO.

  9. kosme Says:

    nik ez dakit

  10. naiara.g,ainhoa.a Says:

    beian eta gainera beltzarana

  11. Maialen eta Cristina Says:

    orain ikusi dugu baino olatzek eta onintzak pista bat eman digute

  12. Olatz eta Onintza Says:

    Iepa Edurne: beste bat aurkitu dugu. behan ezkerreruntz gago baietz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    esan baietz

  13. netzal/nere eta gontzal Says:

    gontzlek eta nik aurkitu dugu ze errexa jajajajjajajajajajaja!

  14. netzal/nere eta gontzal Says:

    badakiguuuuuuu behiannn

  15. ainhoa Says:

    behan ezkerreruntz bigarren filan

  16. ania Says:

    beian ezker alderuntz bigarren filan

  17. AndreW ta Oniintza P Says:

    KaixoO edurne!!

    Hementxe gaude andrea ta Onintza Parrag!
    ta ikusii dugu buru itsusi Horii!!jaj

    azpiiian dagO!!!jajaj

    AioOoOOo Edurne!!!!!

  18. amaia k Says:

    kaixo Itziar berzala pentsatzen dut

    AIO!!!!!!!!!!!

  19. Eneko Says:

    ados nago, Itziarrek esan duenarekin.

  20. Itziar Says:

    bean dago pixkat ezkerrerun ia ia erdian

  21. xabimikel Says:

    behe behean dago,gainera,oso itxusia da gizona

  22. EDURNE Says:

    Sentitzen dut Amaia eta Irati baina sudurra ez dago hortikan. Hobeto begiratu !!!!!!

  23. Amaia eta Irati Says:

    gure uztez goian erdian ezkerreruntz dago sudurra.

  24. EDURNE Says:

    Nerea eta Leire primeran!!! Berehala aurkitu duzue. Dena den zuen erantzuna ezabatuko dut besteak ere pentsatzeko, ados

    A ze begirada zorrotza zuena, neskak !!!!!

    AIO!!!

  25. nerea eta leire Says:

    apaq edurne badakigu non dago ???????????????????? begiek ???????? zaizkio eta sudurra ere ??????????? ematen du

  26. irene Says:

    Ez dut ikusten marrazkia nik erez

  27. ainhoa Says:

    ez dut ikusten marrazkia

  28. Cristina Says:

    KAIXO EDURNE:

    Nik ere ez, ez dut marrazkia ikusten

  29. leire Says:

    Ez dEt IkusTEn maRRa zKiA!!! zEr Ba??


Utzi erantzun bat

