MBmate

Just another WordPress.com weblog

OTSAILAK 29, Igelen jokua !!! Otsaila 29, 2008

Filed under: Uncategorized — EDURNE @ 2:57 pm

Asmatuko al duzuen igelekin? Igelak aldez aldatu behar dituzue.

Animo!!!

 

14 Responses to “OTSAILAK 29, Igelen jokua !!!”

  1. leire Says:

    asmatu dut jejeje

  2. soi makarra Says:

    txabal e acertado

  3. amaia Says:

    edurne gelan lortu nuen eta orain ere bai zaiagoak jarri mesedez

  4. Itziar Says:

    ze errexa lortu egin det

  5. amaia k Says:

    kaixo:
    lortu dut eta asko gustatzen zaizkit horrelakoak

    gehio jarri mesedez!!!!!!!!!!!!!!

  6. mikel Says:

    edurne:

    ze errexa jarri duzu.egin dut baina lasai,xabierrek ez dit txibatu.

    AGUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. xabi eta familia Says:

    kaixo

  8. xabi eta familia Says:

    Kaixo berriro: nire lehengusuak lortu du.

  9. amets Says:

    lortu dut ze ondo!!!

  10. ania Says:

    Edurne ez dut lortzen baina eskerrik asko

  11. aitor eta igor Says:

    kaixo Edurne, igelena ez dut lortzen.

  12. Olatz eta Onintza Says:

    Iepa Edurne:ze erresa igelena ze ondo pasa degu!
    Hauetako gehiago jartzea espero degu, jarri-jarri-jarri-jarriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  13. Maialen eta Cristina Says:

    Ze errexa lortu dugu!!! Ea zailagoa den bat jartzen duzun, inoiz eta inork ez asmatzeko!!!

  14. netzal/nere eta gontzal Says:

    jOo ZE pena galdUu DUZULAaA edurnee!
    dibertigarria dirudi!


Utzi erantzun bat

