MBmate

Just another WordPress.com weblog

BURUARI EMAN!!!! Ekaina 3, 2011

Filed under: Uncategorized — EDURNE @ 3:27 pm

 

15 Responses to “BURUARI EMAN!!!!”

  1. Maria Seco Sagarzazu Says:

    berriak mesedez mesemesemesmemsmemsmemsmemsmems
    agur

  2. Marina Says:

    Edurne, klasean egiten dugun dadoen jolasa aurkitu dut, besteek ere badakite non dagoen? Ya ez da sekretua, gaiztoa naiz, barkatu…

    Agur!!!!!

    Posdata: EZ haserretu asko nirekin. (mese…)

  3. Marina Says:

    Edurne, kontatu didate zein den erantzuna, ze tontoa naizen, ez nintzen ondo fijatu!!!
    Beno Agur!!!! ONDO PASA UDARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. Marina Says:

    Irene, ikusten nola blogean erantzuna jartzeak merezi zuen. Zorionak!!!!!
    Baina, zergatik 10????????????

  5. EDURNE Says:

    Azkenean…..txatxan txatxan….. erantzun zuzena……10 cm!!!!
    Oso ondo Irene. Orain azaldu beharko duzu zergatik.

  6. Ane Zudaire eta Ibone Fernández Says:

    Edurne, hobeto pentsatu dugu eta uste dugu erantzuna 20 dela.

  7. Marta Mateo Says:

    Kaixo ni Marta naiz. Eta esaten det erantzuna 20cm direla. Agur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. Marina Says:

    Edurne, noiz esango diguzu erantzuna???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    Ezin dut lo egin hainbeste kuriotsitatez, mese…

  9. Irene .R. Says:

    NIk uste dut, erantzuna 10 cm dela. Edurne asmatu dut????????

    Agur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

  10. Marina Says:

    Kaixo! Orain duda sartu zait eta uste dut 28 dela, ez, hobeto 1 ez 2…
    Hai ama, lio bat egin naiz!

  11. Marina eta Irene .R. Says:

    Gure ustez, erantzuna 30-cm da.

  12. Jon Apaolaza eta Imanol Gde Says:

    Erantzuna 20 da

  13. Ane eta Marta Says:

    Edurne, asko pentsatu ondoren, 30cm direla uste dugu.

  14. maddi eta irene Says:

    Edurne badakigu erantzuna 30cm-ko zuloa egin zuen

  15. miren eta maider Says:

    Edurne 30 da erantzuna


Utzi erantzun bat

