MBmate

Just another WordPress.com weblog

Marinaren proposamen berria!!!! Azaroa 16, 2011

Filed under: Uncategorized — EDURNE @ 6:50 pm

Kaixo lagunok!!!!

Oraingoan, katuak ihes egin dit, lagunduko didazue harrapatzen?????
Joku honetan, ez duzue korrikarik egin behar, logika pixka batekin nahikoa da. Kontuz, katua oso oso azkarra da!!!!!!
Saiatuko zara????

Marina 6.maila

 

30 Responses to “Marinaren proposamen berria!!!!”

  1. Iñigo Bueno Says:

    Ezin dut lortu, katua ez eskapatzea!!!!!!!!! Lagundu edurne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Aitor Beguiristain Says:

      Nik eresta Edurne mese lagundu!!!!!!!!!

      • Aitor Beguiristain Says:

        Bueno azkenean zaiatu eta zaiatu eta gero azkenean katua arrapatu egin det ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Anetxu (Ane Cortés) Says:

    Oso zaila da!!! Ezin dut pasa🙂

  3. ander Says:

    oso zaila da zerbait errexago jarri al duzu MMMMMMMEEEEEEESSSSSSSEEEEEDDDDDEEEEEZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!

  4. xiaoniuria Says:

    oso zaila da joku hau egitea lagundu mesedezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  5. Itsaso Says:

    Azkenean lortu det, hori denbora asko pasa egin da eta!!!!!!!!!!!!!

  6. irune coloma Says:

    nik lortu det oso erraza da

  7. maria coloma Says:

    ba nik lortu det

  8. maider Says:

    lortu dut, lortu dut, lortu dut ,lortu dut, lortu dut, lortud dut.
    lortu dut hau poza.

  9. olatz Says:

    EZIN DET LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORTU bakarrik aldi batean baina gehiago ez LAGUNTZA BEHAR DEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTTTTTTTTTT

  10. olaia eta itsaso Says:

    KAIXO🙂
    Hemen gaude itsaso eta nik eta lortu dugu, katua arrapatu dugu UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!

  11. Ander eta David Says:

    hoberenak gara, irabazi dugu!!!!!!!!!!!!! zaia zen baina 1000000000000 partida eta gero irabazi dugu.

  12. Miren eta Maialen Says:

    yuju!!!!! lortu dugu🙂 oso pozik gaude🙂😉🙂😉

  13. amaia Says:

    Ez dut LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORTZEN!!!!!!

  14. Enora Says:

    Kaixo Edurne esque ez duuuuuuuuuuuuuut loooooooooooooooooooortzen jo.

  15. hugo Says:

    ez det looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooortu

    agur eta ondo pasa

  16. josu Says:

    lortuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet

  17. Maialen Says:

    Lortu det! Lortu det! Yuju Yuju!

  18. ibone Says:

    bi aldiz lortu dut lehenengoan

  19. Marina Says:

    Norbaitek lortu du????????

  20. Miren kapal Says:

    oso zaila da ez dut lortzen😦

  21. Ane Zudaire Says:

    Edurne… ez dut lortzen, ossssssssooooooo zaila daaaaaaaaaaaaaaaaa.

  22. Marina Says:

    Bai!!! Niri zaila egingo zait.

  23. EDURNE Says:

    Mila esker, Marina!!!!! Saiatu naiz eta hasieran kostatu bazait ere….lortu dut!!!!
    Oso dibertigaria izan da.


Utzi erantzun bat

