MBmate

Just another WordPress.com weblog

JOLASTEKO PREST????? Urtarrila 27, 2014

Filed under: Uncategorized — EDURNE @ 11:12 am

Kaixo, polittek!!!!!

Hemen gaude berriro, txoko honekin gozatzeko prest. Animatzen al zarete???

Gaurko etxeko lanak dibertigarriak nizan daitezke…edo pazientzia galtzekoak.

Ea hirugarren maila gainditzen duzuen, ados?puzle

 

28 Responses to “JOLASTEKO PREST?????”

  1. Etxebee Says:

    Nik seigarren nibela lortuta oso pozik nago, ez dut gehiago behar, denak ordu bat edo bi ordenagailuaren aurrean nibelaak lortzekooo ! aupaa neskaa mutilaaak den- dena lortu dezakezuelaaa!

  2. Nahiaaa :) Says:

    Azkeneaaan lortuuu egin duuut !! pentsatu behar da baina ez da hain zailaaaa

  3. Nahiaaa :) Says:

    Edurne pistaaa baat emaan meseeedeeez !!!

  4. Nahiaaa :) Says:

    Edurne, pentsatu eta pentsatu eta 6. maila egiten saiatu naiz bainaaa ezinezkoaaa iruditzen zaait !!🙂

  5. JOHN Says:

    EZ DA NERE ASTEA!!! EZ DUT LAUGARRENA LORTZEN!!!!

  6. Leire Alvarado Says:

    edurne oson pozik nago ere 6.nibela egitea lortu dut

  7. iker alvarado Says:

    Edurne Lortu dut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. Leire Alvarado Says:

    Edurne Leire naiz 5.nibela egitea lortu dut

  9. Leire Alvarado Says:

    Edurne asko kostatu zait baina saiatu eta azkenenean lortu dut egitea 4.maila

  10. CELIA Says:

    Edurne lortu egin dut 4.nibela!!!! Piskat kostatu zait baino bueno… Azkenean lortu dut!!!!

  11. Junetxo Says:

    Lortu dut!!!!! Laugarrena!

  12. Mikel Says:

    4.maila egin dut!!!!!

  13. JOHN Says:

    ez dut lortzen!!!!!

  14. Carla Says:

    ez dut lortzen😦

  15. Carla Says:

    kaixo Carla naiz entrenamendutik etorri naiz baina horaindik ez dut gainditu

  16. Leire Says:

    Ordu bat egon naiz pentsatzen, baina zailatzeak bere rekonpensa du lortzea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. Leire Says:

    Oso zaila izan, Baina azkenean lortu dut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  18. Iker alvarado Says:

    Edurne lortu dut 3 maila egitea

  19. leire alvarado Says:

    Edurne lortu dut 3 maila egitea

  20. sarita Says:

    Egin dut tori!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  21. Nerea Says:

    Edurneee!!!!! 3.MAILA PASA DUT!!! DENAK ETXEAN ORDENAGAILUAREN AURREAN AZKENEAN ASMATU DUGU!!!!!!

    DRIVEtik PAINT bat bidali dizut nola egin dudan ikus dezazun.

    BIHARARTE!! NEREA

  22. sarita Says:

    edurne ez dakit nola egiten da ez dut lortzen, leku guztietatik egiten eta ez dut lortzen

  23. Nagoretxu Says:

    Edurne asko kostatu zait baina azkenean lortu dut.

  24. CELIA Says:

    Kaixo Edurne Celia naiz.
    Azkenean lortu dutt!!!!! Piskat kostatu egin zait baina azkenean lortu dut, zentzua artu behar zaio.
    ANIMOO BESTEAK!!!!!

  25. noa Says:

    Kaixo edurne noa naiz. Etxekolanak egin ditut eta nire aitarekin erronkan egon gea denbora guztian pentsatzen egon eta gero asmatu egin dut badakit nola pasa

  26. Mariyan Says:

    3.maila pasa dut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  27. Iñigito Says:

    Lortu dut Edurne!!!

  28. Mikel Says:

    Egin dut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Utzi erantzun bat

